Veelgestelde vragen
ALGEMENE VRAGEN
Hoe volg ik mijn bestelling?
We streven ernaar om bestellingen binnen 24-48 uur na plaatsing te verwerken en te verzenden.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met volginformatie. Zodra je de e-mail met verzendgegevens hebt ontvangen, vind je gedetailleerde volginformatie om de voortgang van je bestelling te volgen. Gebruik de trackinggegevens om je pakket te volgen via de website van onze bezorgpartner.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
We streven er altijd naar om je pakket met de beste vervoerder en service voor jouw land te leveren. Alle informatie over de verzendtijden en -tarieven per land vind je op onze Verzendpagina.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Als je je artikelen naar ons hebt teruggestuurd, ontvang je je geld binnen 10 werkdagen nadat de artikelen ons magazijn hebben bereikt.
Je kunt de voortgang van je retourzending volgen via de track & trace van de door jou gekozen vervoerder, die aangeeft wanneer het pakket ons magazijn bereikt. Vanaf dat moment gaat de verwerkingstermijn van 10 werkdagen in. Zodra de restitutie is uitgegeven, ontvang je hiervan bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de restitutie op je bankrekening staat. Als je binnen dit tijdsbestek geen restitutie hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar infowoice@gmail.com.
Wat is jullie retourbeleid?
We hanteren een retourtermijn van 14 dagen waarbinnen de klant zijn of haar pakket zonder opgaaf van reden mag retourneren. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat het pakket wordt ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons teruggestuurd moet worden.
Voorwaarden voor retourneren
Alle geretourneerde artikelen moeten ongedragen zijn en in perfecte staat met alle labels er nog aan.
Woice Company geen mogelijkheid tot restitutie. Deze items kunnen alleen worden geruild voor een ander item uit de collectie of kunnen worden ingewisseld voor shoptegoed.
Verzendkosten worden niet vergoed.
Hoe retourneer ik?
Terugsturen is eenvoudig! Dit is wat je moet doen:
1. Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar infowoice@gmail.com waarin je aangeeft dat je een of meer producten wilt ruilen.
2. Ons team zal je onmiddellijk voorzien van retourinstructies.
3. Volg de instructies om het retourproces te voltooien.
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
We bieden verschillende betaalmethoden om je winkelervaring gemakkelijk en veilig te maken. Dit zijn de betaalmethoden die we momenteel accepteren:
Creditcards of Debetkaarten: We accepteren de belangrijkste credit- en debitcards, waaronder Visa, Mastercard en American Express.
Lokale betaalmethoden: In sommige landen accepteren we lokale betaalmethoden, zoals IDEAL & BanContact.
Houd er rekening mee dat de beschikbaarheid van betaalmethoden kan variëren, afhankelijk van je locatie en de specifieke producten die je koopt. Als je vragen hebt over betaalmethoden of hulp nodig hebt met je betaling, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
PRODUCT
Hoe vind ik de juiste maat?
We raden je aan om de maattabel op de productpagina te raadplegen. Je kunt deze vinden door te klikken op “maatzoeker”, die zich direct onder de maatselector bevindt. Zo vind je de perfecte maat voor jou.
Hoe meld ik me aan voor voorraadupdates?
Je kunt helemaal onder aan de website je email adress invullen. Zo krijg je automatisch bericht zodra de uitverkochte artikelen weer op voorraad zijn.
Bieden jullie garantie op jullie producten?
We staan achter de kwaliteit van onze producten en streven ernaar om eventuele zorgen of problemen snel op te lossen. Onze garanties dekken doorgaans fabricagefouten en fabricageproblemen voor een bepaalde periode vanaf de aankoopdatum. Houd er echter rekening mee dat de garantievoorwaarden per product kunnen verschillen.
BESTELLINGEN & LEVERING
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
We streven ernaar om bestellingen binnen 24-48 uur na plaatsing te verwerken en te verzenden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met volginformatie. Zodra je de e-mail met verzendgegevens hebt ontvangen, vind je gedetailleerde volginformatie om de voortgang van je bestelling te volgen. Gebruik de trackinggegevens om je pakket te volgen via de website van onze bezorgpartner.
Wat is de levertijd?
We laten je niet graag wachten, daarom wordt je bestelling binnen 24-48 uur na plaatsing direct vanuit ons Nederlandse magazijn verwerkt.
Bestellingen die op werkdagen voor 23:00 worden ontvangen, worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die na dit tijdstip worden geplaatst, worden de volgende dag verzonden. Weekendbestellingen worden gepland voor verzending op maandag.
De geschatte verzendtijd, zoals vermeld bij het afrekenen en op onze verzendpagina, gaat in op de dag dat je bestelling wordt verzonden.
Omdat we snel handelen, is het niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren nadat deze is geplaatst. Mocht je toch hulp nodig hebben bij het ontvangen van je bestelling, dan zijn we er om je te helpen. Neem voor vragen contact op met onze klantenservice: infowoice@gmail.com
Wat zijn de verzendkosten?
Onze verzendkosten worden berekend op basis van de bestemming van je bestelling en de totale waarde van je bestelling. Dit is wat je moet weten over onze verzendkosten:
Nederland en Belgie: Gratis verzending
Extra informatie:
- Houd er rekening mee dat douanerechten en belastingen zijn inbegrepen en gedekt voor uw bestelling.
- Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen verwerkt en verzonden, waarbij de levertijd afhankelijk is van je locatie.
- Je ontvangt een bevestigingse-mail met traceerinformatie zodra je bestelling is verzonden, zodat je kunt zien hoe de bestelling bij je aankomt.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
We begrijpen dat omstandigheden kunnen veranderen, maar onze toewijding aan snelle verwerking betekent dat we al ijverig werken om je bestelling klaar te maken voor verzending zodra we deze ontvangen. Daarom vragen we onze klanten vriendelijk om hun bestelling te controleren voordat ze de betaling afronden.
Als je vragen of opmerkingen hebt over je bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via infowoice@gmail.com. We zijn er om je op alle mogelijke manieren te helpen binnen de beperkingen van ons snelle verwerkingssysteem.
Als de artikelen niet naar wens zijn, kun je ze altijd binnen 14 dagen retourneren.
Volgens de tracking is mijn bestelling geleverd, maar ik heb hem nog niet ontvangen?
Als je trackinginformatie aangeeft dat je bestelling is afgeleverd maar je deze nog niet hebt ontvangen, zijn hier een paar stappen die je kunt nemen:
Controleer je afleverlocatie: Controleer het afleveradres nogmaals om er zeker van te zijn dat het correct is ingevoerd bij het plaatsen van de bestelling. Soms worden pakketten afgeleverd bij een buurman, receptie of een andere locatie op je terrein.
Zoek naar afleverbonnen: Controleer of de vervoerder afleverbonnen heeft achtergelaten. Soms laat de vervoerder pakketten achter op een beveiligde locatie of bij een receptionist als je niet beschikbaar bent om de levering in ontvangst te nemen.
Neem contact op met de vervoerder: Neem contact op met de vervoerder die in je trackinggegevens wordt genoemd. Geef ze je trackingnummer en leg de situatie uit. Zij kunnen je misschien meer informatie geven over de levering of een onderzoek instellen.
Neem contact op met de klantenservice: Als je je pakket niet kunt vinden na het volgen van de bovenstaande stappen, neem dan contact op met onze klantenservice. Geef hen je bestelgegevens en traceerinformatie. We zullen samen met jou het probleem oplossen en ervoor zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt.
Dien een claim in: in sommige gevallen, als een pakket is gemarkeerd als geleverd maar niet ontvangen, moet je een claim indienen bij de vervoerder. Ons klantenserviceteam kan je met dit proces helpen en de benodigde documentatie leveren.
Wees gerust, we zijn er om eventuele leveringsproblemen op te lossen en ervoor te zorgen dat je je bestelling ontvangt. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor hulp.
Ik heb een verkeerd verzendadres opgegeven, wat kan ik doen?
Als je de fout kort na het plaatsen van je bestelling ontdekt, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Hoe sneller je contact opneemt, hoe groter de kans dat het adres wordt gecorrigeerd voordat de bestelling wordt verzonden.
Als je bestelling al is verwerkt of verzonden en je het adres niet kunt wijzigen via onze klantenservice, neem dan rechtstreeks contact op met de vervoerder. Afhankelijk van het beleid van de vervoerder kun je mogelijk een verzoek indienen om het pakket door te sturen naar het juiste adres. Dit brengt vaak extra kosten met zich mee en moet door de vervoerder worden goedgekeurd.
Om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen, moet je het verzendadres controleren voordat je de bestelling afrondt. Zorg ervoor dat alle gegevens, inclusief appartementnummers, straatnamen en post-/postcodes, juist zijn.
Moet ik btw betalen?
BTW is inbegrepen in de vermelde prijzen voor alle aankopen via onze website. Je zult geen extra kosten in verband met btw tegenkomen tijdens het afrekenen. We streven naar transparante prijzen om je winkelervaring zo eenvoudig mogelijk te maken. Als je vragen hebt of meer informatie wilt, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Onmiddellijk na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat het bestelnummer (minimaal 6 cijfers), het besteloverzicht en het verzendadres.
Soms kunnen e-mailberichten met orderbevestigingen per ongeluk in je spam- of junkmap terechtkomen. Controleer deze mappen in je e-mailaccount om te zien of de bevestigingsmail daar staat.
Als je je spammap hebt gecontroleerd, een tijdje hebt gewacht en je e-mailadres hebt gecontroleerd, maar nog steeds geen bestelbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Geef hen je bestelgegevens, inclusief je volledige naam en bestelnummer, en zij zullen je helpen de status van je bestelling te controleren en indien nodig de bevestigingse-mail opnieuw verzenden.
RETOURS & OMRUILINGEN
Wat is uw retourbeleid?
Retourperiode
Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen waarbinnen de klant zijn of haar pakket zonder opgaaf van reden mag retourneren. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat het pakket wordt ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons teruggestuurd moet worden.
Voorwaarden retourzending
Alle artikelen moeten aan ons worden geretourneerd in een ongedragen en ongewassen staat die geschikt is voor wederverkoop met de labels nog aan het artikel.
Woice Company geen mogelijkheid tot restitutie. Deze items kunnen alleen worden geruild voor een ander item uit de collectie of kunnen worden ingewisseld voor shoptegoed.
Verzendkosten worden niet vergoed.
Hoe kan ik retourneren?
Het ruilen of retourneren van een bestelling is heel eenvoudig.
Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar infowoice@gmail.com waarin je aangeeft dat je één of meerdere producten wilt ruilen. Wij sturen je dan direct de retourinstructies toe :)
Wat zijn de retourkosten?
Retourkosten kunnen variëren, afhankelijk van je locatie en de reden van retourzending. We raden je aan een getraceerde verzendmethode van een betrouwbare vervoerder te gebruiken om er zeker van te zijn dat je retourzending ons veilig bereikt. Houd er rekening mee dat retourkosten niet worden gerestitueerd. Raadpleeg ons retourbeleid of neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie over retourverzending en de kosten daarvan.
Hoe lang duurt een terugbetaling?
We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van je retourzending in ons magazijn verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Op je track and trace die je bij je retourzending ontvangt, kun je zien wanneer het pakket bij ons is aangekomen. Vanaf dat moment gaan de 10 werkdagen in. Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je hierover bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op je bankrekening.
Kan ik ruilen?
Ja, je kunt ruilen! We versturen de eerste omruiling gratis vanuit ons magazijn. Voor alle volgende omruilingen betaalt u de verzendkosten.
Volg deze stappen:
1. Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar infowoice@gmail.com om de omruilprocedure te starten.
2. Geef details over het artikel of de artikelen die je wilt ruilen en de reden voor de ruil.
3. Ons team zal je instructies geven over hoe je verder moet gaan met ruilen.
4. Volg de instructies om het ruilproces te voltooien.
5. Zodra we je geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen, verwerken we de omruiling en sturen we je vervangende artikel(en) zo snel mogelijk op.
Als je vragen hebt of meer hulp nodig hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice. We zijn er om je te helpen!
Hoe lang duurt het om een product te ruilen?
Nadat je retourzending door ons magazijn is ontvangen, verwerken we je retourzending binnen 10 dagen. In de meeste gevallen wordt je ruilwens binnen enkele dagen uitgevoerd. Je ontvangt altijd een bevestigingsmail met een traceercode zodra je nieuwe bestelling is uitgevoerd.
Wat kan ik doen als mijn ruilproduct niet meer beschikbaar is?
Neem contact op met onze klantenservice om te informeren naar de mogelijkheden. We laten je weten wanneer we het product weer op voorraad verwachten te hebben en of er alternatieve opties zijn.
Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn retourzending te registreren?
Je bestelnummer vind je in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling. Dit is een code van vijf cijfers. Als je deze e-mail niet goed hebt ontvangen, helpt onze klantenservice je graag verder.
Als je het retourproces al in gang hebt gezet en het product is uitverkocht, nemen we direct contact met je op. Ons team zal samen met jou naar een passende oplossing zoeken, of het nu gaat om het kiezen van een ander product, het ontvangen van storecredit of het onderzoeken van andere opties.
Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd is geleverd?
Als je een defect of beschadigd product ontvangt, zijn we er om je te helpen! Volg deze stappen om het probleem op te lossen:
1. Maak een foto van het beschadigde of defecte product.
2. Stuur een e-mail naar infowoice@gmail.com met de foto van de klacht als bijlage. Vermeld in uw e-mail uw bestelnummer en een korte beschrijving van het probleem.
3. Onze klantenservice zal uw bericht onmiddellijk bekijken en samen met u zo snel mogelijk een oplossing zoeken.
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je tevreden bent en om eventuele problemen met je bestelling op te lossen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je problemen ondervindt.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?
We hanteren een retourtermijn van 14 dagen waarbinnen de klant zijn of haar pakket zonder opgaaf van reden mag retourneren. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat het pakket wordt ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons teruggestuurd moet worden. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan bieden we je de mogelijkheid om het product om te ruilen voor een vervangend product of een tegoedbon. Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.
Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?
We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van je retourzending in ons magazijn verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Op je track and trace die je bij je retourzending ontvangt, kun je zien wanneer het pakket bij ons is aangekomen. Vanaf dat moment gaan de 10 werkdagen in. Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je hierover bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op je bankrekening.
PERS & CARRIÈRES
Hoe kan ik contact met u opnemen voor persvragen?
Voor persvragen kunt u contact met ons opnemen via infowoice@gmail.com
Hoe kan ik contact met u opnemen voor vragen over mijn carrière?
Leuk om te horen dat je geïnteresseerd bent in werken bij Woice Company! Stuur ons een bericht op infowoice@gmail.com we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Contact
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, we helpen je graag. Onze experts zijn 7 dagen per week beschikbaar om al je vragen te beantwoorden.
Contact: infowoice@gmail.com
Wat is de reactietijd van de klantenservice?
We streven er altijd naar om elke vraag binnen 48 uur te beantwoorden.